|
Post by Crazybloempje on Jul 21, 2006 9:10:16 GMT 1
Uhm werken vandaag...werken morgen...en bijslapen van mijn veel te korte nacht (het was wel gezellig he Annika...maar 3 uur slaap voor een zwaar weekend is toch echt te weinig)
Ben echt helemaal dood nu...kon vanochtend amper opstaan...en moet vanavond nog heel veel opruimen....anders moet ik ergens in de woonkamer slapen...die ook nog niet helemaal opgeruimd is
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Jul 21, 2006 13:46:23 GMT 1
Haha arme Jessica.
Ik verveel me dood.
|
|
|
Post by Annika on Jul 21, 2006 14:11:19 GMT 1
Uhm werken vandaag...werken morgen...en bijslapen van mijn veel te korte nacht (het was wel gezellig he Annika...maar 3 uur slaap voor een zwaar weekend is toch echt te weinig) Het was zeker gezellig Ik ff geluk dat ik al met al nog een uur of 8 heb geslapen Succes met wakker blijven hè Trouwens, nog bedankt voor het uitbreiden van mn mediabibliotheek hè ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 22, 2006 11:04:54 GMT 1
Uhm werken vandaag...werken morgen...en bijslapen van mijn veel te korte nacht (het was wel gezellig he Annika...maar 3 uur slaap voor een zwaar weekend is toch echt te weinig) Het was zeker gezellig Ik ff geluk dat ik al met al nog een uur of 8 heb geslapen Succes met wakker blijven hè Trouwens, nog bedankt voor het uitbreiden van mn mediabibliotheek hè ;D Ja same here...ben nu wel weer uigeslapen en fris. Gisteren maar even een ik-dans-en-spring-door-de-kamer cd gebrand...kan ik vanavond verder klussen in mijn oh zo mooi wordende appartementje.
|
|
|
Post by LionHeart on Jul 22, 2006 19:50:50 GMT 1
Vandaag eindelijk weer eens wat regen gezien ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 23, 2006 14:38:54 GMT 1
Gisteren voor het eerst in mijn nieuwe appartementje geslapen alleen...(de eerste nachts was Mike bij me...) Lekker een Gilmore Girls marathon in mijn eentje gedaan...beetje wat mensen zitten stalken (sorry Rianne en Mark ) en lekkere hapjes gemaakt voor mezelf en me heerlijk in de ligstoel voor de tv gesetteld Wel ff wennen hoor in mijn eentje, ben een beetje een oversociaal persoon (zo eentje die in elke mogelijk plaats en tijd gewoon tegen mensen begint aan te winkielen....in de wachtkamer van de dokter, in de winkel, bij de bushalte) en gisteren had ik niemand om tegen te praten...ja behalve de hond dan en die zegt niks terug.
|
|
|
Post by Boot on Jul 24, 2006 10:34:30 GMT 1
miss moet je schizo zijn dan Jessica ben je nooit alleen Terug van surfreis !! Het was echt vet gezellig ik heb nog spierkramp van al het lachen... ik ben rete bruin, ik ben altijd al rete bruin maar nu nog retiger bruin ! Surfen is geweldig... het geef tzoon kick als je zoon golf goed pakt... en dat deed ik ook... golven goed pakken... het is een kick hartstikke lekker in dat water giga goede golven en al zeg ik het zelf ik ben er dus vet goed in... kan nu al allemaal tricks en pak bijna elke golf... ik wil weer terugc
|
|
|
Post by lauraatje on Jul 24, 2006 11:01:39 GMT 1
Vant weekend naar de Tilburgse kermis geweest! Was echt kei leuk! ff lekker mega suikerspin gegeten en nog in een aantal attracties geweest! Straks gaan we naar roze maandag, m'n vriend is daar nog nooit mee naar toe geweest en is altijd errug leuk
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 24, 2006 19:26:50 GMT 1
He wel Wuppies kopen he van t aidsfonds Misschien dat ik dat volgend jaar maar is gaan doen. Ik sta ze altijd op gayparade te verkopen. Lijkt me ook wel eens leuk om ze op roze maandag te verkopen.
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jul 25, 2006 21:12:04 GMT 1
Ben ff weg geweest maar er is wel veel veranderd zeg!!! Ziet er goed uit die nieuwe opmaak!! Ik heb nu eindelijk vakantie zodat ik weer tijd heb om te internetten (en dit forum bezoeken natuurlijk!!). Na de vakantie nog 3wk full time en daarna lekker weer part-time!!!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 28, 2006 18:38:31 GMT 1
Morgen nog een dagje werken... en dan eigenlijk weer twee dagen vrij! Even lekker bijkomen en dan verder nog wat leren voor mijn theorie examen volgende week woensdag. Maar... volgende week zaterdag eindelijk op vakantie! Daar kijk ik echt het meeste naar uit. Ruim twee weken even helemaal weg van de wereld. Voor mijn idee dag. Maar iemand nog leuke plannen? Of gewoon een beetje luieren om het vooral niet te warm te krijgen? Fijn weekend in ieder geval!
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Jul 28, 2006 21:55:23 GMT 1
Haha jij ook. Ik ga morgen met een vriendin even winkelen en zondag (als het nog door gaat) met me zus en me ouders winkelen in Belgie/Brussel. ;D
|
|
|
Post by LionHeart on Jul 29, 2006 17:32:05 GMT 1
Sorry maar ik ga hier nu toch echt iets van zeggen, kan me niet meer inhouden Wat is dat Super Sweet 16 een vreselijk programma zeg!! Heel het weekend is dat dan op MTV, en er was verder echt niks dus je gaat het dan toch kijken... Maar ik zal niet teveel zeggen verder, maar bv in de laatste aflevering van de dag, ging dus ook over zn meisje, en die was een jaar geleden geadopteerd door zn rijke vent dan met zn vrouw...En ze had dus zn feest gegeven, en op het podium stonden 'GEWONE' mensen!! Die moesten er meteen vanaf, en werden er dan ook afgestuurd door zn uitsmijter! Maar je moest is horen wie het zegt, zij werd dus geadopteerd uit een een of ander krot, hele arme wijk...En in een jaar tijd zijn gewone mensen niet goed genoeg meer ?!! Hoe creëer je in een jaar tijd een monster!! Bah!! Echt, al deze meisjes zullen nog een keer hard op hun bek gaan...En dan staan die 'GEWONE' mensen boven hun, en sterker...
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jul 29, 2006 17:42:16 GMT 1
idd wat een vewende rotkinderen allemaal zeg. Maar moet wel even zeggen dat meisje met gewone mensen bedoelde "gewone gasten"podium was alleen voor vips, zijzelf en paar beste vriendinnen. Kan ik wel inkomen maar verder echt irritant programma
|
|
|
Post by LionHeart on Jul 29, 2006 18:15:58 GMT 1
Nou van dat VIP heb ik dan net gemist, maar de manier hoe ze het zei weet je al genoeg
|
|