|
Post by Spike Gammo on Jul 30, 2006 9:39:17 GMT 1
Jessica, Rianne..... hoe was de rose avond??
|
|
|
Post by Boot on Jul 30, 2006 22:46:06 GMT 1
nou ze konden nog goed typen dat weet ik wel
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 30, 2006 23:21:53 GMT 1
My God! M'n nichtje was afgelopen zaterdag jarig en haar ouders vierde het op de camping. en haar halfzus die had op het laatste moment gevraagd of ik mee ging dus moest snel spullen pakken enzo. Had dus al geen tijd meer voor m'n badpak, want die lag in de was. Ik hoorde onderweg dat er toch geen zwembad was maar een plas, dat ik wel gewoon mn kleren kon aanhouden. Daar ging Pammie onze held Ik was bijna niet van de kant af te slaan ik zat wel met mn voeten in het water, ik hou er absoluut niet van als ik niet kan zien wat er onder me zit. M'n jongste nichtje probeerde me steeds naar het diepere gedeelte te duwen. Op een gegeven ogenblik nam ik haar te pakken maar viel daardoor in het diepe, ik was me een partij schijterig want ik voelde van alles en zag niks. Je zwemt daar tussen de vissen en de mosselen zie je ook liggen Ik heb het heel erg leuk gehad maar als het te heet werd ben ik toch maar weer naar het water gegaan, me snel natgemaakt en er ook even snel weer uit. Nee geef mij maar een zwembad Wie helpt me van mn angst af?
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 31, 2006 8:56:02 GMT 1
Dan hoef je niet bij Jessica aan te kloppen..... Een keer op vakantie gingen we tijdens zo'n rondvaart in zee zwemmen. Het was zo'n 20 meter van de kant en je kon heel veel zien omdat het water kei helder was. En jessica kijkt in het water, ziet een paar vissen zwemmen en zegt ; ''Ik ga hier niet zwemmen met al die visjes, dat vind ik eng!'' En toen is ze de hele tijd op de boot blijven zitten
|
|
|
Post by lauraatje on Jul 31, 2006 13:32:52 GMT 1
Nou geef mij ook maar gewoon een zwembad hoor, vind het ook niks dat ik niet weet waar ik op ga staan en wat er allemaal zwemt!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 31, 2006 18:52:03 GMT 1
Geef mij ook maar een zwembad. Vaak ga ik aan het einde van de zomervakantie met vrienden naar een huisje in Zeeland en daar in de zee heb je ook allemaal dingen en kwallen en daar moet ik dus ook helemaal niets van hebben. En een zwembad is in ieder geval iets frisser.
|
|
|
Post by Annika on Jul 31, 2006 21:37:34 GMT 1
Ik moet ook nog naar Zeeland en idd die kwallen Geef mij dus ook maar een zwembad
|
|
|
Post by Boot on Jul 31, 2006 22:17:07 GMT 1
Ik kijk nu Batman Begins... de nieuwste film. En mijn goeie god wat een lelijkerd... Batman is ugly... hij moet toch een begeerlijke vrijgezel zijn... nou hier word ik niet week van hoor... Batman en Robin... chris o'donnel en George Clooney dat zijn nog eens begeerlijke vrijgezellen ( in die films dan... verder zijn ze gewoon getrouwd en 4 kinderen ) George Clooney was en blijft de beste Batman
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 1, 2006 9:42:10 GMT 1
gisteren naar PSV opendag geweest ;D
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 1, 2006 15:29:43 GMT 1
;D Ik ben blij dat ik niet de enige ben die van het zwembad houd ;D En hoe was het bij PSV?
|
|
|
Post by lauraatje on Aug 1, 2006 18:03:45 GMT 1
Ja hoe was het bij PSV?? Wel leuk zeker! Moet morgen op voor m'n tussentijdsetoets voor m'n rijbewijs. Spannend!! Ben nog niet echt zenuwachtig maar dat zal morgen wel komen denk ik. Maar gelukkig heb ik daarvoor nog gewoon een rijles.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 1, 2006 18:06:36 GMT 1
Nou succes dan maar morgen laat je weten hoe het is gegaan Mensen ik wordt gek van al die muggen aarg!! En ik heb gehoord dat we binnenkort een wespenplaag krijgen
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Aug 1, 2006 18:39:51 GMT 1
Ja hoe was het bij PSV?? Wel leuk zeker! Moet morgen op voor m'n tussentijdsetoets voor m'n rijbewijs. Spannend!! Ben nog niet echt zenuwachtig maar dat zal morgen wel komen denk ik. Maar gelukkig heb ik daarvoor nog gewoon een rijles. Idd spannend zeg! Maar gaat vast en zeker goed komen! Ik ga morgen eindelijk mijn theorie examen maar eens doen... en ergens heb ik er wel een goed gevoel bij, maar dat zal wel anders zijn als ik morgen ochtend op sta. Veel succes!!~
|
|
|
Post by Lau on Aug 1, 2006 19:32:38 GMT 1
WOOTWOOT!!! BEN WEER TERUG!!!!!!!! ;D
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 1, 2006 23:12:03 GMT 1
Heey hahaha ik had je al een pbtje gestuurd hihihi ;D en erg geschrokken leuke vakantie gehad NicoleJij ook veel succes
|
|