|
Post by Lau on Aug 2, 2006 11:57:59 GMT 1
|
|
|
Post by lauraatje on Aug 2, 2006 14:12:49 GMT 1
Ja hoe was het bij PSV?? Wel leuk zeker! Moet morgen op voor m'n tussentijdsetoets voor m'n rijbewijs. Spannend!! Ben nog niet echt zenuwachtig maar dat zal morgen wel komen denk ik. Maar gelukkig heb ik daarvoor nog gewoon een rijles. Idd spannend zeg! Maar gaat vast en zeker goed komen! Ik ga morgen eindelijk mijn theorie examen maar eens doen... en ergens heb ik er wel een goed gevoel bij, maar dat zal wel anders zijn als ik morgen ochtend op sta. Veel succes!!~ Jaaaa het ging goed. Heb vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen op m'n examen! Moet alleen wel beter voor me uitkijken, dat was eigenlijk het enige! Ben echt blij zeg! ;D ;D ;D En Nicole hoe ging het met je theorie? Veel succes!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Aug 3, 2006 9:12:34 GMT 1
Geslaagd! ;D Ben erg opgelucht want bij het laatste proefexamen had ik 7 fout, maar ben nu geslaagd met 1 fout. Ben blij dat dit in ieder geval gelukt is. Maar lekker dat je een vrijstelling hebt voor bijzondere verrichtingen. Dat scheelt toch! En met dat kijken, dat heeft volgens mij iedereen. Ik heb dat nu ook al zo vaak gehoord en nog sta ik wel al eens op een fietspad voordat ik kijk of er fietsers aankomen. Toch niet helemaal goed. Maar weet je al wanneer je je echte praktijk examen doet?
|
|
|
Post by Lau on Aug 3, 2006 10:57:12 GMT 1
Geslaagd! ;D Ben erg opgelucht want bij het laatste proefexamen had ik 7 fout, maar ben nu geslaagd met 1 fout. Ben blij dat dit in ieder geval gelukt is. Maar lekker dat je een vrijstelling hebt voor bijzondere verrichtingen. Dat scheelt toch! En met dat kijken, dat heeft volgens mij iedereen. Ik heb dat nu ook al zo vaak gehoord en nog sta ik wel al eens op een fietspad voordat ik kijk of er fietsers aankomen. Toch niet helemaal goed. Maar weet je al wanneer je je echte praktijk examen doet? GEFELICITEERD!!!!!!!!! ;D
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 3, 2006 12:30:36 GMT 1
;D ook namens mij van harte Gefeliciteerd
|
|
|
Post by lauraatje on Aug 3, 2006 20:58:04 GMT 1
Gefeliciteerd! ;D ;D ;D
Weet nog niet wanneer ik voor het echte examen opmoet. Zal het m'n volgende rijles wel horen, denk ik. waren er bij jou theorieexamen ook zoveel mensen gezakt? Toen bij mij was het ongeveer 3 kwart dat het niet gehaald had!
groetjes
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Aug 4, 2006 12:41:18 GMT 1
Ja het waren er echt veel die gezakt waren! Konden 50 mensen in die zaal en denk dat er ong. 10/15 geslaagd waren. Vond het echt weinig. Maar mijn instructuer had al gezegd dat er op een goede dag maar 50% slaagt ofzo... dus het is sowieso erg weinig. Morgen eindelijk op vakantie! Koffer ingepakt en toen had ik dus ruimte over, wat dus voor het eerst is in jaren. Maar ben dus bang dat ik iets vergeet... en anders prop ik er morgen ochtend nog wel wat in. Als er nog wat bij kan, waarom niet. Maar voor het geval dat ik vanaaf niet meer langskom op het forum... zie jullie over een weekje of twee/tweeënhalf wel weer. Veel plezier hierzo!
|
|
|
Post by Lau on Aug 4, 2006 12:57:21 GMT 1
Jij ook veel plezier!!!!
|
|
|
Post by lauraatje on Aug 12, 2006 17:02:50 GMT 1
Wat een rot weer he?? Alleen maar regen!! Maar gelukkig ga ik bjna op vakantie en daar scijnt de zon wel
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Aug 12, 2006 18:10:51 GMT 1
dus.. daar was ik weer.. terug uit kroatie ! Erg leuk allemaal.. en ik wil wel weer terug.. daar was het veel beter weer ook al regendde het er af en toe.. maar toch.. ook veel warmer ! En wat is er veel veranderd op het forum sinds ik weg was.. nieuwe series erbij en soap gedeelte.. na ziet er leuk uit
|
|
|
Post by LionHeart on Aug 13, 2006 19:01:36 GMT 1
Ajax-PSV, 3-1 ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 13, 2006 19:21:25 GMT 1
|
|
|
Post by LionHeart on Aug 13, 2006 19:47:43 GMT 1
Ghehe...jammer, volgende keer beter
|
|
|
Post by Annika on Aug 13, 2006 22:16:50 GMT 1
Nou ik hoop van niet eigenlijk Maar idd, 3-1 ;D Dat doelpunt van Sneijder vond ik wel mooi op zich
|
|
|
Post by Marissa on Aug 14, 2006 11:52:35 GMT 1
Dat voetbal kan me opzich niet zoveel schelen, maar als het toch moet doe dan Ajax maar.
|
|