|
Post by Pammie's Charmed on Aug 29, 2006 15:40:09 GMT 1
Nou welkom terug ;D Ik heb een heel leuk weekend gehad samen met Simone. We hebben leuke dingen gedaan. We zijn de stad in geweest heb gelijk voor Yoeri een tijdschrift gekocht waar ie al maanden om zeurt (Moet em alleen nog opsturen) We zijn naar de uitmarkt geweest op de Dam. Daar hadden ze zaterdag de musical - sing- a -long songs. Heel erg leuk. We zijn ook een paar keer in beeld geweest. We hadden van te voren iedereen gesmst en gebeld dat ze moesten kijken en toen het afgelopen was bleek dat niemand had gekeken de ene na de andere smoes kregen we te horen lol. Maar was errug gezellig.
|
|
|
Post by Annika on Aug 31, 2006 22:00:42 GMT 1
Charisteas naar Feyenoord, whahahaha!!! Hebben ze een topspits mee in huis gehaald ja Ik even blij dat ik geen Feyenoorder ben ;D
|
|
|
Post by LionHeart on Sept 1, 2006 6:10:59 GMT 1
Inderdaad, Feyenoord heeft een topspits in huis gehaald...Hahaha ;D Maar had vannacht tennis (US Open) gekeken op Eurosport...Agassi tegen Baghdatis! Begon om half 3, en half 7 was het afgelopen... En gelukkig heeft Agassi gewonnen, hij stopt namelijk na dit toernooi, en ik gun het hem nog wel Dusja, nu maar ff douchen, en daar weer naar die schule...
|
|
|
Post by Lau on Sept 1, 2006 13:33:29 GMT 1
Maar had vannacht tennis (US Open) gekeken op Eurosport...Agassi tegen Baghdatis! Begon om half 3, en half 7 was het afgelopen... En gelukkig heeft Agassi gewonnen, hij stopt namelijk na dit toernooi, en ik gun het hem nog wel Zonde, hem ken ik nog... *lol* Ja, n vriendin is kei voor Feyenoord... Muahahaha... ;D
|
|
|
Post by lauraatje on Sept 1, 2006 14:03:28 GMT 1
Ik hoop dat Charisteas het goed gaat doen bij Feyenoord. Vind hem namelijk altijd een beetje zielig dus gun ik het hem wel.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Sept 1, 2006 14:26:37 GMT 1
PSV is ook officieel gestoord geworden...wat moeten we nou toch met Kluivert
|
|
|
Post by Boot on Sept 2, 2006 18:57:46 GMT 1
ik ben voor feyenoord... bye bye dirk kuyt :S kluivert is wel hot... heb je toch wat
|
|
|
Post by Lau on Sept 7, 2006 16:36:47 GMT 1
ik ben voor feyenoord... bye bye dirk kuyt :S kluivert is wel hot... heb je toch wat Hehehe... Das waar... Ookal ben ik nog steeds voor AZ... ;D
|
|
|
Post by Spike Gammo on Sept 9, 2006 13:26:30 GMT 1
jess..... kluivert is nederlands topscorder allertijden en....... hij koste niks Is toch mooi meegenomen. en nog altijd beter dan Charisteas bij Feyenoord. sorry bo
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Sept 11, 2006 10:09:06 GMT 1
hihi voetbal wat een onderwerp m'n zusje vond het heel stom dat ze charisteas aan feynoord overhandigden.. ze vond um een overloper.. ze is totaal anti-feynoord en heel erg voor ajax aah zo weer naar school.. maarja, maar 2 uurtjes ik ben langer onderweg dan dat u=ik naar school moet
|
|
|
Post by Lau on Sept 12, 2006 17:04:16 GMT 1
Hehehe... Anti-Feyenoord ben ik ook... Maar ZEKER geen Ajax fan *lol* AZ!! AZ!!! *lol*
|
|
|
Post by Boot on Sept 12, 2006 23:34:44 GMT 1
ik moet naar de wc... excuseer mij
|
|
|
Post by Crazybloempje on Sept 14, 2006 14:43:36 GMT 1
ik moet naar de wc... excuseer mij Haha ok...erg random, maar hey...daar is het topic voor Ik moet naar de winkel maar heb geen zin
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Sept 16, 2006 8:54:59 GMT 1
bah.. ik moet strax werken... wie bied zich aan om in mijn plaats te gaan ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on Sept 16, 2006 10:46:00 GMT 1
bah.. ik moet strax werken... wie bied zich aan om in mijn plaats te gaan ;D Ga jij dan in mijn plaats? Schieten we er nog niks mee op
|
|