laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Mar 4, 2006 12:17:25 GMT 1
Beetje laat maar goed... Woensdag avond Kaiser Chiefs was echt geweldig. We hadden er godvert 3 uur over gedaan om er te komen (normaal zon 3 kwartier rijden maar goed) om 10 over 8 kwamen we aan bij de HMH (zou om 8 uur beginnen) door jassen en muntjes gedoe zo weer een half uur verder. Loop de zaal in via de zijkant kan ik zo vooraan gaan staan!!!! Echt super gewoon. Chalets vind ik niet leuk, We Are Scientists waren echt GEWELDIG alleen stonden ze er een beetje saai bij, en toen Kaiser Chiefs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En OMG wat een hoop zatte Engelsen, niet normaal meer. En toen we terug gingen konden we die rot Arena garage niet uit en hebben we serieus ruim anderhalf uur moeten wachten voordat we uberhaupt konden gaan rijden. Maar al met al was de avond zeker de moeite waard!!!!
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 12, 2006 1:41:50 GMT 1
Was vanaaf naar Ajax-PSV geweest...Saaie wedstrijd, was namelijk 0-0...
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 13, 2006 11:04:41 GMT 1
ben weer even leuk uitgeweest was wel gezellig ;D vanavond een logé Dat wordt ook wel weer gezellig
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 13, 2006 13:43:52 GMT 1
Dat zal dan wel weer gezellig worden Ben ook weer 2 weken alleen thuis met mn zusje... Je weet wat dat betekent Yeahhhh, dalek weer tennissen
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 13, 2006 21:46:38 GMT 1
zo ik kan even hierop, zolang mijn vriendin naar een vergadering van haar werk is.. hoezo ben je alleen thuis dan? na, idd hoe ging het tennissen? Niet flauwgevallen dit keer hoop ik? Ik heb het al een tijdje niet gedaan..vind ik echt jammer.. maar dit weekend weer heb er zin in
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 14, 2006 13:09:51 GMT 1
Ja was dit keer niet flauwgevallen nee...gelukkig! Dalek weer tennissen van 2 tot 5 Ja ben 2 weken alleen zu hause omdat mn ouders naar China zijn...nl vanwege het werk van mn vader! It's party time ;D
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 14, 2006 17:17:10 GMT 1
geef je adres dan kom ik ook
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 14, 2006 17:22:03 GMT 1
Ik geloof dat iedereen wel zin zou hebben in een feestje...
|
|
|
Post by angelina on Mar 14, 2006 18:48:22 GMT 1
sh*t treinen ....
zat vandaag heerlijk vast op rotterdam door die irritante computerstoring van ze...
heb daar meer dan 2 uur gezetten van de ene naar de andere trein.... omdat er gezegd werd dat die dan wel weer zou gaan rijden ..... nou mooi van NIET:.....
Op het laatst was er dan eindelijk een BUS waar ik mee kon.... helemaal propvol..... 2,5 over het traject gedaan waar ik normaal maar 20 minute voor nodig heb....
echt te erguh daar zo bij de NS en Prorailll...
Zo dat lucht op .....
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 14, 2006 18:52:09 GMT 1
Ja dat geloof ik wel Ghehe ;D Vandaag weer getennist Verder heb ik een nieuwe ps2 gekocht want mn ouwe zat egt te bokken... En als iemand zin heeft in een feestje, deur staat altijd open
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 15, 2006 17:12:26 GMT 1
geef het adres dan. Anders weten we niet waar we naar binnen moeten!
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 16, 2006 1:07:42 GMT 1
Als je ouder bent dan 16, dan ben je welkom
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 16, 2006 12:49:33 GMT 1
Dan ben ik van de partij ;D ik haat natuurkunde toetsen.. waarom moeten die zo moeilijk zijn.. Vanmiddag ga ik eens even relaxen.. had wel best een drukke week..ok, wat je druk noemt, maar ik had elke dag wel iets dat gedaan moest worden.. dus nu even uitblazen ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 16, 2006 18:18:49 GMT 1
Aah... morgen nog een dagje werken en dan eindelijk weekend! Had eigenlijk een rustig weekend in gedachten maar heb een verjaardag, ga winkelen en moet de theorie voor mijn rijbewijs nog leren. Conclusie... daar gaat mijn rust... maar heb er in ieder geval wel zin in!
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 16, 2006 18:43:29 GMT 1
Doe dan maar ff goed leren voor je theorie Heb zin in vanavond...Nee ik geef geen party maar mn zusje Al haar vriendinnetjes komen dus wordt goeie En dana lekker stappen op het bekende stratumseind voor de mensen die dat kennen Ow wat is dat tog relaxt lekker alleen thuis ;D
|
|