|
Post by ilselostfan on Mar 16, 2006 18:48:24 GMT 1
Ik moet ff kwijt dat ik me moest gaan melden ik krijg ook altijd de schuld... hebben meer mensen dat hier???
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Mar 17, 2006 18:03:47 GMT 1
Ik had dat vroeger ook altijd ja. Heb zelfs een keer een week na moeten blijven om dat ik mijn huiswerk voor de volgende dag niet af had...... echt een rot leraar was dat Looy heet ie, wat een eikel was dat zeg!
|
|
|
Post by Boot on Mar 17, 2006 19:37:47 GMT 1
ja ik ken het ik krijg ook altijd de schuld, maar ik moet dan ook wel bekennen dat het vaak mijn schuld is... dus ik kan er wel mee leven
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 18, 2006 13:15:02 GMT 1
Ja hier kan ik ook wel over meepraten...Ik kreeg ook vaak op mn flikker, was dan ook niet echt een lievertje Altijd praten, geintjes uithalen, in discussie liggen met de leraren...Ben ook een keer een week geschorst geweest Waren namelijk met tekenen een week naar Praag, en 's avonds mocht je dan niet meer weg maar ik was er 's nachts toch uitgenaaid met 2 vrienden, wilde namelijk ff kijken hoe het uitgaansleven in Praag was Daar waren ze dus natuurlijk achtergekomen en toen werd ik, en ook die andere 2 voor een week geschorst !
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Mar 18, 2006 13:52:19 GMT 1
Heb geen zin om schoon te maken!!! Bah ik haat de zaterdag middag!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 18, 2006 14:43:56 GMT 1
Heb geen zin om schoon te maken!!! Bah ik haat de zaterdag middag! Je haat zaterdag middag? Omdat je dan moet werken? Of omdat je dan thuis moet schoonmaken ofzo? Ik ben in ieder geval wel even blij met mijn weekend... maar eigenlijk is het gewoon veel te kort.
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Mar 18, 2006 15:20:29 GMT 1
Zaterdag moet ik het huis aan kant maken en zondag is wasdag! Zaterdag avond is wel leuk lekker niks doen of gezellig met vrienden weg.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 18, 2006 18:14:03 GMT 1
Vandaag naar Thialf geweest...was wel leuk, maar moest weer heel erg inkomen, had heel lang niet geschaatst
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 18, 2006 18:43:45 GMT 1
Ben ik blij dat wij een werkster hebben Ze mag nu trouwens ook wel komen want het is me hier tog een zooitje ;D Ja schaatsen is gaaf, wil ik wel weer is een keertje doen Hmmzzz...zaterdagavond, alleen thuis en wat zal ik is gaan doen Was trouwens lekker weer vandaag, heb maar onze auto's gewassen
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 18, 2006 19:38:39 GMT 1
hoelang was je er mee bezig
|
|
|
Post by ilselostfan on Mar 18, 2006 20:12:19 GMT 1
Oh zeg... heerlijk dagje vandaag! Lekker gerelaxt! ;D Vanavond maar tv kijken deze keer denk ik..
Wat gaan jullie vanavond doen?
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 18, 2006 23:53:40 GMT 1
Heb er 3 uur over gedaan... voor iedere auto 1 uur Ik ben nu thuis... hou hier namelijk weer een feestje voor mn vrienden Maar ik doe rustigaan want moet morgen weer om 9 uur op de tennisbaan staan... Iemand voor morgen nog plannen ?
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 19, 2006 9:25:47 GMT 1
Schaatsen is leuk joh! Ik ben er niet geweldig in, maar vind het altijd wel heel leuk om te doen! Vooral als je met een groep gaat, dan is er altijd wel iemand te vinden die net zo slecht is. 9 uur tennissen? Hmm... dan ben je nu dus vrolijk aan het tennissen, maar daar is het mij nog net iets te vroeg voor. Als ik ga, ga ik meestel rond een uur of 1... Maar vandaag ga ik een nieuwe poging doen om mijn theorie te leren... wilde het gisteren doen maar ben toen maar gaan winkelen. Ik moet toch ook wat... En misschien dat ik straks nog even langs mijn oma ga... het is eigenlijk wel weer eens tijd voor een bezoekje. En verder vandaag gewoon lekker luieren. Iemand anders nog leuke plannen voor vandaag?
|
|
|
Post by ilselostfan on Mar 19, 2006 10:58:08 GMT 1
Mijn vrienden komen vanmiddag nog ff gezellig... en ja voor de rest maar relaxen!!!
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 19, 2006 11:09:27 GMT 1
Ik ga zo paardrijden.... Het is een personeelsuitje en we gaan paardrijden. Volgens mijn moeder heb ik dat al meerdere malen eerder gedaan maar ik kan me dat niet herrineren. Dat verontrust mij ook enigsinds omdat het vast geen gezellige reden was waarom ik dat uit mijn hersenen heb verbannen. Dus mochten jullie mij hier niet terug zien weten jullie hoe dat komt; ik heb het dan niet overleeft...
|
|