|
Post by Spike Gammo on Jun 23, 2006 12:40:22 GMT 1
Eindstand poule A : 1. Duitsland 9pt 2. Ecuador 6pt 3. Polen 3pt 4. Costa Rica 0pt
Eindstand poule B : 1. Engeland 7pt 2. Zweden 5pt 3. Paraguay 3pt 4. Trinidad & Tobago 1pt
Eindstand poule C : 1. Argentinië 7pt 2. Nederland 7pt 3. Ivoorkust 3pt 4. Servië & Montrenego 0pt
Eindstand poule D : 1. Portugal 9pt 2. Mexico 4pt 3. Angola 2pt 4. Iran 1pt
Eindstand poule E : 1. Italië 7pt 2. Ghana 6pt 3. Tjsechië 3pt 4. Verenigde Staten 1pt
Eindstand poule F : 1. Brazilië 9pt 2. Australië 4pt 3. Kroatië 2pt 4. Japan 1pt
|
|
|
Post by Annika on Jun 24, 2006 2:57:21 GMT 1
Hahaha jeetje Bo, daar heb je wel weer iets gevonden zeg Wel jammer dat Nederland dan pas kans maakt in 3964 Maarja, wie er kampioen wordt weten we pas 9 juli (toch?), daarvoor is het toch niet met zekerheid te zeggen Al vind ik dit wel een leuke theorie ;D
|
|
|
Post by Boot on Jun 24, 2006 8:12:48 GMT 1
het is natuurlijk ook niet echt een garantie he ik vond het wel leuk gevonden XXX
|
|
|
Post by Annika on Jun 24, 2006 12:40:29 GMT 1
Dat is het zeker! Las trouwens in de krant dat de Duitsers iets hadden gevonden met de jaartallen dat zij kampioen zouden worden, ff zoeken... 54x74 - 1990 = 2006 Schijnt op een spandoek te staan...
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 25, 2006 9:32:23 GMT 1
Jammer dat Mexico het niet gered heeft gister tegen Argentinië...Ik had ze namelijk als gevaarlijke outsider getipt, maar ik vond eigenlijk wel dat ze verdiend hadden om te winnen, over de hele wedstrijd vond ik Mexico beter! Magoed, wat was dat laatste doelpunt van Argentinië mooi zeg Jammer dat Zuid-Korea het niet had gehaald btw... Ik ben bang voor vanavond, bang dat Nederland het niet gaat redden tegen Portugal... Magoed, laten we hopen dat dat natuurlijk niet gaat gebeuren ;D
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 25, 2006 12:30:13 GMT 1
Was inderdaad een erg goede wedstrijd gisteren tussen Argentinie en Mexico! En ja wat een super goal zeg die laatste! Vanavond is het dan zover he. Hoop echt zo dat Nederland gaat winnen! Nog even en we weten het!
|
|
|
Post by Annika on Jun 25, 2006 22:14:01 GMT 1
Pff, weer een super-wedstrijd! Nouja, het was wel terecht eigenlijk.. Een pluim voor Van Basten; vooral Huntelaar niet meenemen... Van Nistelrooij en Kuijt waren allebei niks en Kuijt was deze wedstrijd echt bedroevend slecht als je het mij vraagt. Het is natuurlijk geen garantie dat Huntelaar het beter had gedaan, daar niet van, maar van Kuijt hoefde -vind ik- je sowieso niet zo veel te verwachten. (Jep, ben voor Ajax ) Nu ben ik voor Argentinië, sowieso tegen Duitsland Zolang die maar geen wereldkampioen worden vind ik alles best
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 25, 2006 23:17:06 GMT 1
Die duitsers hebben dan wel het thuisvoordeel, maar ik heb toch respect voor ze!! Al hoewel ik tijdens de volgende wedstrijd wel voor Argentinië sta Maar gvd zeg, wat een balle wedstrijd zeg !! Ik sta ook voor Ajax, maar hij had die Vennegoor gewoon eerder moeten inbrengen !! Ja weet verder gewoon ff niet wat ik moet zeggen, misschien morgen wel...
|
|
|
Post by Lau on Jun 26, 2006 11:53:54 GMT 1
Ik kan hierover nu niks zeggen, behalve dat ik Portugal nu echt haat!!!! Het was echt gewoon niet eerlijk...
Mja, nu ben ik voor Engeland... ;D
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 26, 2006 13:18:03 GMT 1
Heb echt zitten schelden op die portugezen zeg. Vooral die Figo. Baal er echt zo van. En dan die scheids, die liep maar kaarten te trekken. Er werd de tweede helft gewoon bijna niet gevoetbald zeg door al die onzin. En jeetje Kuijt, die bal had er toch echt ingemoeten zeg. En zo jammer dat die bal van Cocu de lat raakte. We hadden ook niet echt geluk! Echt nuts zeg!!!!! Nu mag Australie kampioen worden (maar dat zal wel niet ben ik bang)!
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 26, 2006 14:25:13 GMT 1
Ja ik heb ook een flink potje zitten schelden zeg!! Echt onbegrijpelijk gewoon, die scheids enzo...Na de eerste wedstrijd had hij eigenlijk al naar huis moeten gaan want hij floot ook Frankrijk-Zwitserland of zoiets...Daar gaf hij ook de ene na de andere onbegrijpelijke gele kaart Maar we kunnen wel over die scheids en over Portugal praten...Maar ik vind dat Nederland gewoon niet goed voetbalde!! Toen Vennegoor erin kwam on de 80ste minuut ongeveer, gaven ze alleen maar van die lange ballen...Ze hadden gewoon moeten blijven voetballen, wie weet wat ze dan nog voor kansen hadden gekregen! En die Robben irriteer ik me ook aan hoor, hij gaat veels te gemakkelijk liggen en dan kijkt hij die scheids zo aan met een vragende blik...Ja daar zou ik ook geirriteerd door raken als ik de tegenstander was! Magoed...het was gewoon een bagger wedstrijd!! Ik ga nu maar Oekraïne supporteren...En Ghana natuurlijk ;D Maar die zullen het zwaar krijgen tegen Brazilië... En anders mag Argentinië wel van mij winnen!!
|
|
|
Post by Charmedxgirl on Jun 26, 2006 14:54:18 GMT 1
Ik ben nu voor Brazlilie
Een vraag voor de meiden/vrouwen onder ons:
Wie is leuker : Christiano Rondaldho of Káká?
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 26, 2006 14:59:57 GMT 1
SHADE HOLLAND ALLES IS VOORBIJ
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 27, 2006 13:08:28 GMT 1
Ik vind het natuurlijk jammer dat we eruit zijn, maar eerlijk gezegd... zo goed zijn we ook weer niet. Maarja... nu zat het ook wel tegen met die scheids en 20 kaarten!!! En in 2010 hebben we weer Van Basten als bondscoach hoorde ik vanochtend geloof ik op de radio, dus dan gaat het vast beter. Ik hoop nu dat Portugal wint. Niet omdat ze ons hebben verslagen maar meer omdat ik hun het het meeste gun. Vind dat ze het nu wel verdiend hebben.
|
|
|
Post by Boot on Jun 27, 2006 21:17:15 GMT 1
laat me jullie hierbij even herrineren aan de woorden van Nostradames... Hij voorspelde ons lange tijden geleden dat spanje in 2006 in de 6e maand de bergen over zou komen en een grote overwinning zou boeken op de Franse. En daarbij de heilige graal mee zou nemen...
|
|