Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 7, 2006 17:57:31 GMT 1
Ook dit jaar gaat de race weer van start om de mol te vinden! Zelf vind ik dit echt een heel leuk programma. Zijn er nog anderen die dit ook volgen? En natuurlijk de site met het dagboek en de hits: www.wieisdemol.nlHet begint trouwens aanstaande vrijdag om 20:30 op Nederland 2!
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 7, 2006 18:21:30 GMT 1
ik heb wel afgelopen jaren gezien, denk dat ik het wel weer even ga volgen.. komt mooi voor LOST ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 7, 2006 19:00:17 GMT 1
Wie dacht jij dat het verleden jaar was? Sinds week drie was ik er heilig van overtuigt dat het Marc-Marie was (niet dus... . Maar hij heeft wel gewonnen, dus dat was ook wel mooi.
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 7, 2006 20:14:58 GMT 1
Ik ga het ook zeker weer kijken deze keer. Vond het vorig jaar erg leuk!
|
|
|
Post by Boot on Mar 8, 2006 10:23:51 GMT 1
wat voor soort programma is dat dan en op welk net?
|
|
|
Post by ilselostfan on Mar 8, 2006 11:02:08 GMT 1
wel van gehoord maar nog nooit gezien.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 8, 2006 17:48:09 GMT 1
Het komt op nederland 2. En het is een programma waarin tien kandidaten (BN'ers) opdrachten moeten uitvoeren om geld te verdienen. Onder die tien zit er één die alle opdrachten probeert te sabboteren en de anderen moeten dan proberen uit te zoeken wie het is (maar wel ieder voor zich). Elke week valt er meestal ook iemand af, zodat aan het einde nog drie mensen over zijn, de mol, de winnaar en de verliezer. De winnaar gaat dan naar huis met het geld dat via de opdrachten bij elkaar is gespaart. Volgens mij heb ik zo wel alles gehad.
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 12, 2006 16:44:50 GMT 1
Ik heb zaterdag de eerste aflevering gezien en het was weer errug goed. Heb nu alweer zin in aflevering 2! Vond het wel jammer dat Geert nu alweer weg moest (je moet er toch niet aan denken dat je dan weer meer dan 14 uur in het vliegtuig moet zitten!!)
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 13, 2006 19:24:53 GMT 1
Typisch iets voor mij... kijk ik er naar uit om iets te kijken en heb ik het er hier zelfs over, en uiteindelijk vergeet ik dus te kijken. Nouja... vrijdag dus verder met aflevering 2! Is er iets boeiend gebeurds in aflevering 1? Iets wat je niet mag missen ofzo?
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 13, 2006 21:41:26 GMT 1
nou er is niet veelg gebeurd.. twee deelnemers zitten heel relax in een hoteletje geloof ik.. en moeten een dans leren De andere deelnermers zaten gewoon ergens in de bergen.. en gewoon spellen gedaan Ja ik kan eht ook niet helemaal goed vertellen, ik heb eht wat globaal gevolgt en het eerste gedeelte gemist.. dus als je nog meer wilt weten, moet je even iemand anders vragen en oja.. geert hoes ligt er als eerste uit..
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 15, 2006 19:09:29 GMT 1
Ik heb de aflevering ondertussen gezien want je kan hem via de site bekijken... maar Peggy en Liz vind ik tot nu toe wel de verdachtsten. En jullie?
|
|
|
Post by Marissa on Mar 16, 2006 16:47:06 GMT 1
Super programma, ik dacht vorig jaar ook echt dat het Marc Marie was. Ik vind dit programma erg leuk, ben benieuwd wie dit jaar de mol is.
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 17, 2006 11:05:11 GMT 1
vanavond weer kijken!! Zelf denk ik aan Frederique (met die opmerking van :Ik heb het gehaald en dat met mijn ogen Alls ze aan het einde van de brug is. En Toine doet een beetje raar vind ik, want hij had toch echt die 2000 euro kunnen meepakken.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 17, 2006 18:32:09 GMT 1
Ja inderdaad! Die 2000 euro was voorbij gekomen, dus waarom niet eerst die 2000 euro pakken en daarna alsnog voor jezelf die vrijstelling winnen? En die Tango moet in de derde week echt wel lukken! Het ging volgende week al best goed vond ik, en ze hebben nog twee weken! De basis kennen ze en ze moeten er alleen wat meer gevoel in stoppen. Maar dat moet wel lukken!
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 19, 2006 15:03:11 GMT 1
Het was weer een super aflevering afgelopen vrijdag. Alleen weet ik echt niet meer hoor!! En als je op www.wieisdemol.nl kijkt en daar al die hints bekijkt dan weet je het helemaal niet meer!!! Heb nou alweer zin in de volgende aflevering
|
|