Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 22, 2006 14:34:29 GMT 1
Ja idd! Maar het lijkt me wel leuk om te weten te komen wat ze allemaal echt denken, want ze kunnen natuurlijk in het mollenboekje het een neerzetten en dan vervolgens iets anders zeggen (in de groep dan). En volgens mij moeten ze dat dan met z'n tweeen doen, de een draait de lamp aan en de ander leest het voor. Maar degene die het voorleest kan dan ook weer stukken overslaan of iets anders zeggen dan er staat. Haha... zie nu overal alweer een mollenstreek in en de aflevering is nog niet eens geweest!
|
|
|
Post by Marissa on Apr 29, 2006 17:30:15 GMT 1
Gelukkig Frederique er niet uit.
Als er toch iemand moet winnen vind ik dat Fred moet winnen, ze speelt het zo fanatiek en ze heeft er echt gewoon plezier in om het te spelen, dat zie je wel aan d'r. En ook gister weer, ik vond het echt mooi om te zien op die fiets, dat ze er gewoon voor ging. Maar ook vaag want die andere kandidaten zeiden allemaal van: ze zit zo lekker in d'r vel en ze kan de wereld aan, maar nu is ze er niet meer. Dat is echt raar om terug te zien denk ik voor die kandidaten. Echt dubbel..
Ik hoop: Mol: Roderick. Winnaar: Frederique. Verliezer: Milouska.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 29, 2006 17:37:30 GMT 1
Gelukkig Frederique er niet uit. Als er toch iemand moet winnen vind ik dat Fred moet winnen, ze speelt het zo fanatiek en ze heeft er echt gewoon plezier in om het te spelen, dat zie je wel aan d'r. En ook gister weer, ik vond het echt mooi om te zien op die fiets, dat ze er gewoon voor ging. Maar ook vaag want die andere kandidaten zeiden allemaal van: ze zit zo lekker in d'r vel en ze kan de wereld aan, maar nu is ze er niet meer. Dat is echt raar om terug te zien denk ik voor die kandidaten. Echt dubbel.. Ik hoop: Mol: Roderick. Winnaar: Frederique. Verliezer: Milouska. Ik heb precies hetzelfde. Dat gevoel toen Frederique over de finish kwam, vond het echt knap! Veel mensen zouden haar dat niet na doen en dat laatste stuk dat ze fietste was echt lang. Ben erg blij dat ze het gehaald heeft tot de finale... zou wel erg cru zijn geweest als ze er nou uit moest. En met de mol, winnaar en verliezer zit ik ook hetzelfde. Frederique moet wel winnen want ze is zo fanatiek en ik denk niet dat ze de mol is. Daarvoor is ze net iets te fanatiek denk ik. En Roderick vind ik af en toe verdacht doen! Ook wat hij af en toe zegt... dan heb ik gelijk het idee dat hij de mol wel moet zijn. En Milouska... als zij de mol zou zijn zou ik echt super verbaasd zijn. Ik verwacht het in ieder geval totaal niet. Maar dat is natuurlijk ook de bedoeling. Ik heb in ieder geval veel zin in de aflevering van volgende week. Ben super benieuwd hoe het nu gaat aflopen!
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 30, 2006 13:56:31 GMT 1
Vind het erg jammer dat Peggy er uit is, want vond haar wel erg lachen altijd. Vond het ook super dat Frederique gewoon het laatste stuk helemaal zelf fietste. Vond het leuk dat ze in elkaars mollenboekjes mochten gaan lezen en dat Milouska dat over haar zelf las!! Hoop dat of Frederique of Roderick de mol is, als Milouska het is dan heeft ze het wel heel slim en goed gespeeld want niemand verdenkt haar echt. Nou ja we zullen het allemaal wel zien komende vrijdag!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 1, 2006 17:32:23 GMT 1
Dit staat trouwens in het dagboek van de mol±
Ongelofelijk wat er vandaag gebeurde! Ik mag dan wel de mol zijn en ik doe niets liever dan de zaak een beetje verzieken, maar vandaag viel ik toch uit mijn rol.
Wat kon mij dat geld nog schelen. Wilskracht en daadkracht overwonnen dit keer de mol.
Volgens mij wijst dit echt overduidelijk in de richting van Frédérique. Of is het soms te duidelijk?
|
|
|
Post by lauraatje on May 2, 2006 19:46:31 GMT 1
Je weet het niet met die dagboeken he! Maar misschien bedoelt de mol hier wel mee dat hij/zij het zo'n super prestatie vond dat Frederique de top gehaald had, dat hij/zij even niet meer aan het geld en het kunnen laten stoppen van de opdracht dacht en alleen maar hoopte dat Frederique echt de top zou halen!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 6, 2006 8:12:42 GMT 1
Hmm.. volgende de week de uitslag pas. Zat echt op het puntje van mij stoel... kan ik weer een week wachten! Maar ik weet het niet meer zeker... denk dat Frederique nog wel eens de mol zou kunnen zijn, dat Roderick gaat winnen en Milouska gaat verliezen. We zullen het allemaal voglende week wel merken.
|
|
|
Post by Annika on May 6, 2006 16:49:00 GMT 1
Nee ik weet het ook niet. Vond het trouwens niet zo fijn toen ze zeiden dat het volgende week pas bekend zou worden. Maar wat mij betreft kan het nog alle kanten op, hoop alleen echt niet dat het Roderick is, dan heeft mn klasgenoot nog goed gegokt ook en kan ik het minstens een paar weken aanhoren
|
|
|
Post by lauraatje on May 7, 2006 11:44:29 GMT 1
Echt balen dat we nog tot komende vrijdag moeten wachten op de uitslag. Vond het wel leuk dat ze in zo'n soort rechtzaal moesten komen. Ik weet het ook echt niet meer, denk toch dat Milouska het wel eens zou kunnen zijn. Maar zou roderick nu zeker weten wie de mol is?? Want hij kreeg toch dat briefje bij die opdracht, en toen hoorde je hem zoiets zeggen als: zo die heeft het wel heel goed gespeeld! Hopelijk krijgen we dan ook alle hints te zien.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 7, 2006 12:19:37 GMT 1
Volgens mij krijgen we volgende week idd de hints te zien! Ik ben er zo benieuwd naar, want elk jaar kijk ik bijna overal overheen! De meest duidelijke hints mis ik nog. Het logo ergens in verwerkt, er ontbreekt ineens iets of wat dan ook... meestal zie ik het echt niet!
|
|
|
Post by lauraatje on May 7, 2006 18:14:39 GMT 1
Ik zie de hints ook nooit. Vorig jaar met de vlieger niet, en met die politiefoto's niet, en onder water met die foto's niet en ook niet toen ze het op het eten schreef!!! Ben daarom ook echt super benieuwd!!!
|
|
|
Post by lauraatje on May 13, 2006 15:48:22 GMT 1
Milouska!! Ze heeft het echt goed gespeeld want echt niemand heeft haar tijdens het spel verdacht!! En super van haar dat ze heeft gedaan alsof ze heel dom en stom is en dat alle andere daar gewoon in getrapt zijn!! Leuk dat Frederique gewonnen heeft! Vond het wel raar hoor om alle kandidaten daar gezellig te zien zitten en praten terwijl zij er dan niet bij was. En leuk om te zien hoe Milouska met de opdrachten heeft zitten knoeien! De hints in het programma vond ik wel een beetje vergezocht, met die kleuren, en met die datum!! Maar als je het doorhad dan was je wel the man!! Vind het echt jammer dat het nu afgelopen is, want het is echt een super programma!!!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 14, 2006 9:18:14 GMT 1
En zo zat ik er weer een jaar volledig naast Maar ik vond Milouska echt super goed! Ik heb haar nooit verdacht, ik zag haar soms ook als een irritant en dom mens. En zo zie je maar... ik zat er echt volledig naast! Ik vind het wel leuk dat Frederique heeft gewonnen! Ze was er echt super blij mee! Maar inderdaad wel raar om te zien hoe de rest daar later zat en zij er niet bij was. Wat ze trouwens met de geldpot heeft gedaan vind ik echt goed!
|
|
|
Post by Annika on May 14, 2006 14:09:32 GMT 1
Ja dat was inderdaad goed wat ze ermee gedaan heeft, maar voor die goede doelen wel een beetje jammer dat de Mol geld uit de pot heeft gehaald achteraf. Vond het wel goed hoe ze het gedaan heeft hoor; slim, meteen iemand neerzetten, iedereen trapte erin. Maareh, wist Roderick nou ook niet dat Milouska de Mol was? Door die aanwijzing. Dan had Fred de test zeker sneller of beter gemaakt? Die aanwijzing van 24 min voor 6 rondjes en Milouska zei ipv 1972 1973 vond ik echt dom. En dat van die kleuren, wie let daar nou ook op Wel slim om bier met whiskey te zeggen ;D Nouja, ze heeft het gewoon heel goed gedaan. Frédérique ook, ik snap dat ze trots was op haar prestatie
|
|
|
Post by Marissa on May 19, 2006 11:32:19 GMT 1
Echt geen bluf, maar ik zat de laatste 2 weken op Milouska. Die reactie toen ze door was (bij de Peggy-afvalronde) was zo nep, en ik vond haar altijd al zo vaag. Ik kon me niet voorstellen dat ze echt zo dom is.
Geweldig dat Frédérique gewonnen heeft, ik kreeg echt tranen in mijn ogen toen ze die 'afscheidswoorden' zei, je hoorde gewoon dat ze heel ziek was. En echt een heel mooi gebaar van Fré om het aan 2 goede doelen te schenken.
Ik heb het gewoon voor het eerst goed gehad. lol.
|
|