Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 19, 2006 15:46:52 GMT 1
Ik vond het inderdaad ook heel leuk! Alleen ben ik er nu weer heilig van overtuigd dat het Richard is. Het is ook telkens iemand anders bij mij... Maar dat denk ik in ieder geval door wat er in het dagboek gezegd wordt... zo wordt er in het begin iets gezegd over het feit dat het dus toch niet zo erg is om de zwaarste te zijn en bij de eerste opdracht met het bouwen van de raft bleek hij de zwaarste te zijn. Maarja... het kan ook weer anders bedoeld zijn.
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 20, 2006 20:33:47 GMT 1
De zwaarste zijn, is niet altijd nadelig. Misschien bedoelt ie daar wel mee van, dat ze nu meer bagage mee mogen nemen dan dat er iemand die minder zwaar weegt was gekozen. Dus dat het niet nadelig is. Nou ik weet het echt niet hoor wie de mol is!!
|
|
|
Post by Annika on Mar 26, 2006 1:21:15 GMT 1
Ik vind WIDM echt cool! ;D Ik denk dat het Roderick is, ik weet het niet ofzo, ik denk het gewoon.. Ik vond het erg jammer toen Geert eruit ging en de week erop ging Chris ook nog eens Maar nu is Richard eruit, dat vind ik niet zo erg eigenlijk
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 26, 2006 9:20:16 GMT 1
Hmm... Richard was mijn mol, dus dan moet ik er wel ver naast gezeten hebben! Nu heb ik dus echt geen idee meer wie het kan zijn... ik zit nu te denken aan Frederique. Maar weet het toch niet zeker.
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 26, 2006 11:28:07 GMT 1
Ik vond het maar vreemd dat Mary-Lou gewoon die boomopdracht deed zonder dat ze het had over haar hoogtevrees!! Op de brug loopt ze nog te huilen en moeilijk te doen, en als ze aan een kabel hoog boven de grond naar de andere kant moet glijden hoor je haar niet!!?? Peggy doet ook net even iedere aflevering iets fout, maar zegt het wel meteen tegen iedereen. En je hoort dus bijna niemand over Peggy. Misschien haar manier van mol spelen??
|
|
|
Post by Annika on Mar 26, 2006 21:29:17 GMT 1
Ja dat is wel een idee ja, want ze doet veel fout en dan zegt ze steeds iets van "O nuts, ik heb dat en dat verkeerd gedaan" dus dan denk je van, te duidelijk als zij de Mol is.. Maar misschien is ze het daardoor juist wel Dat van Mary-Lou is wel raar eigenlijk ja, maar misschien komt het omdat ze nu aan kabels zat of ze hebben haar gejammer er deze keer uit gelaten, kan ook
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 27, 2006 16:37:57 GMT 1
Ja idd, dat viel mij ook wel op! En Miljouska had bij die opdracht waar ze over het spoor moesten lopen toch ook last van hoogtevrees? En dit vond ze ineens super. Toch wel een beetje vaag.
|
|
|
Post by Annika on Mar 28, 2006 14:09:42 GMT 1
Jah wel vaag.. Maar aan de andere kant is zo'n boom toch wel een stuk minder hoog dan die spoorweg Volgende keer wordt denk ik echt lachen als Peggy en Frédérique die sikkels van Milouska gaan jatten ;D
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 31, 2006 12:01:05 GMT 1
Vanavond weer kijken, wie zou er nu weer uitgaan?? wordt wel lachen ja als ze de jokers gaan jatten!
|
|
|
Post by Marissa on Mar 31, 2006 12:06:35 GMT 1
Als Toine er maar niet uitgaat, hij is echt droog gewoon! Hij mag er van mij zo lang mogelijk inblijven.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 31, 2006 17:37:46 GMT 1
Ik denk dat Peggy er vanavond uit gaat. Heb gewoon een erg sterk vermoeden.... Maar dat jatten van de jokers wordt echt lachen! Ben wel heel benieuwd hoe Miljouska gaat reageren. Zal ze weer een beetje gaan huilen??
|
|
|
Post by Marissa on Apr 1, 2006 13:54:40 GMT 1
Volgens mij is Roderick de Mol.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 1, 2006 19:44:20 GMT 1
Oke, dat was dus de laatste keer dat ik iets zei. Was er echt van overtuigd dat Peggy eruit ging, maarja... dat gaat ze er volgende week wel uit. Maar ik vind het wel leuk dat Richard weer terug is. Ik vind hem wel grappig en ik denk dat het vooral leuk is om hem weer terug te hebben in de groep. En kan hij nou nog steeds de mol zijn? Nee toch, want als niemand hem had bevrijd was hij niet meer terug in het spel gekomen. Dus dat scheelt al één iemand. Ik vind Liz ook wel verdacht trouwens. Dus ik zie haar nu wel als mol.
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 2, 2006 14:28:40 GMT 1
Was weer leuk he! Leuk dat richard weer terug is. Maar als hij de mol is dan was het inderdaad wel een hele gok om hem in de kooi te stoppen!! Was wel lachen met die gestolen joker! Ik denk nu aan Roderick of Liz. (Maar ik zal het wel weer mis hebben!!)
|
|
|
Post by Annika on Apr 2, 2006 15:21:57 GMT 1
Haha die Peggy, you go girl!! Maareh, wilde die Mary-Lou er uit ofzo? Zo reageerde ze namelijk wel vond ik.. "Scheelt weer een hoop spanning" Nou nou, doe dan meteen niet mee Ik geloof trouwens gerust dat Richard de Mol is hoor, er zijn altijd mensen die hem eruit laten.. Vorig jaar was Gijs niet de Mol, dus doen ze het dit jaar misschien juist wel...
|
|