Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Jan 3, 2006 12:48:10 GMT 1
Gisteren was de eerste aflevering van alweer het vierde seizoen van America's Next Top Model. Kijkt iemand dit? Vorig seizoen heb ik helemaal gezien, en nu ga ik het weer volgen. Het doel is dat uit veel kandidaten een nieuw Amerikaans top model wordt gekozen.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jan 3, 2006 14:06:39 GMT 1
hahahah Ik heb gekeken ... Het was super ... ik vondt het echt tegek, degene die ik door wou laten gaan waren door op 1 na ... van mij mocht die man-wijf weg en mocht die ene (die bij Tyra uithuilde) gekozen mocht worden ... Volgende x hebben we Janice weer :>, als politie agente haha eens kijken hoe die Janice JR het doet (die zo op haar lijkt qua gedrag) .... Maar Tyra had haar geloof ik uit de Jury gehaald (hoorde ik bij RTL boulevar) maar weet het niet zeker) .... Deze Cycle ga ik zeker kijken
|
|
Fee
Reclame Acteur
|
Post by Fee on Jan 3, 2006 21:18:03 GMT 1
Er zat ook iemand bij die 'Lady Cat' heette. Wat was dat een vreselijk mens! Ben blij dat die niet door is.
|
|
|
Post by Boot on Jan 9, 2006 21:30:02 GMT 1
gewldig, ik hou van dat programma... haha zo grappig... Ik vond lady kat wel een bitch maar ja ze was wel mooi en de winnaar van vorig jaar begon ook als zoon bitch en ze was toch wel lief...
ik vind die chinese vrouw met die hanekam het leukst tot nu toe... en ik vind dei worstelaar best lelijk eigenlilk
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jan 24, 2006 20:31:30 GMT 1
Ben blij dat Brandy eruit is ... wat een irritant wijf zeg en lelijk ook .... Wel zielig voor Tiffany, maar ze werdt in de aflevering van gister weer een beetje agressief, naja was wel nodig .... Zielig voor Iluvy[/color] dat het de ergste foto was ... Michelle was wel knap zeg op die foto met die honden ... maar verder, nou nee
|
|
|
Post by Boot on Jan 24, 2006 21:34:07 GMT 1
michelle is niet mooi, maar ze heeft wel mooie foto's... ik ben nog steeds voor Naima... of anders Keenyah... een van die 2 dames gata winnen op zeker.... ben blij dat brandy eruit is... ik vond haar echt super vervelend, en die stem kon ik echt niet uitstaan
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 24, 2006 22:33:16 GMT 1
Brandy klaagt alleen maar... Ik weet lekker al wie er wint en ook wie ANTM 5 wint!
|
|
|
Post by Boot on Jan 25, 2006 9:55:15 GMT 1
hoe weet je dat dan? zit ik in de buurt, met mijn voorspelling... naima of keenyah?
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 25, 2006 12:05:40 GMT 1
Ik zag op MTV eergisteren de finalisten van seizoen 5, dus ik dacht laat ik eens even op de off. site gaan kijken.....gelijk met koeieletters en foto's wie er elk jaar geonnen heeft. Maar met die twee zit je er heel dicht bij joh!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 29, 2006 1:46:50 GMT 1
Ik vind Noelle leuk ;D
Ze heeft iets natuurlijks en liefs
|
|
Fee
Reclame Acteur
|
Post by Fee on Jan 29, 2006 11:02:55 GMT 1
Ik weet het ook al, je kan gewoon op de officiele site kijken. In Amerika zijn ze namelijk al bezig met seizoen 5. Ik ben ook blij dat Brandy eruit is, wat een irritant geval was dat. Ik ben benieuwd naar die vlekken van Michelle, dat zag er echt erg uit!
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 29, 2006 17:20:58 GMT 1
Ik weet het ook al, je kan gewoon op de officiele site kijken. In Amerika zijn ze namelijk al bezig met seizoen 5. Zoals ik dat dus al eerder zei, maar goed seizoen 5 is in amerika al afgelopen.. Ben benieuwd hoelang ze ermee doorgaan!
|
|
|
Post by Boot on Jan 31, 2006 17:41:26 GMT 1
Noelle is eruit, tja jammer zeg ik! Ze had mooie foto's en ze was best donw to earth, om het zo maar te zeggen....
Maar ja ik vind haar zo gewoon eruit zien, en Lluvy is wel effe iets heel anders...
wel een moeilijke beslissing want de foto's zijn minder mooi!
maar ja, ik vond de foto sessie erg leuk, en die kinderen waren echt dropjes, ik zou ze mee willen nemen!
en wat overdrijven die kinderen zeg, met die vleesetende bacterie :S nep zeg!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jan 31, 2006 20:06:48 GMT 1
Ik heb het gisteren ook een keertje gezien... en vind het eigenlijk wel leuk om te zien! Alleen van wat ik heb gezien vond ik het meer logisch om Noëlle erin te laten, maarja... zoveel heb ik dus nog niet gezien. En dat van die bacterie zag er wel vies uit, maar het is niet alsof zij er iets aan kan doen. En dat over een vleesetende bacterie... iek! Maar toch wel een beetje overdreven dat iedereen spontaan jeuk had.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 1, 2006 13:21:18 GMT 1
Ik heb het gisteren ook een keertje gezien... en vind het eigenlijk wel leuk om te zien! Alleen van wat ik heb gezien vond ik het meer logisch om Noëlle erin te laten, maarja... zoveel heb ik dus nog niet gezien. En dat van die bacterie zag er wel vies uit, maar het is niet alsof zij er iets aan kan doen. En dat over een vleesetende bacterie... iek! Maar toch wel een beetje overdreven dat iedereen spontaan jeuk had. Is dat die met dat spul over haar hele gezicht? Vind het helemaal niet raar dat iedereen daar jeuk van kreeg. Ik kreeg er zelfs jeuk van toen ik het op tv zag!
|
|