|
Post by Rianne on Mar 28, 2006 15:34:47 GMT 1
Ik heb jensen niet gezien daarna. Ik was aan het douchen. Is er nog iets grappigs gezegd ofzo?
|
|
|
Post by Peter on Mar 28, 2006 16:00:55 GMT 1
ik heb jenssen ook niet gezien naja ik vind Kathlen een veel beter persoon, omdat ze altijd goed deed. en omdat Niama eindelijk haar karakter liet spreken won ze het, dan vind ik dat je dan gewoon altijd jezelf moet zijn en niet op het laatst patsboem iemand 'anders' zijn. En Tyra vond Kathlen's foto ook beter, maar ze vond dat Kathlen niet genoeg in 'beeld' sprong. Wat ik nogal raar vind omdat ik altijd Kathlen als eerste zie ='D
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 28, 2006 18:20:15 GMT 1
Jammer dat Kahlen niet gewonnen heeft, maar leuk voor Naima (en heeeel goed dat Keenay niet bij de laatste twee zat!!!!!!) Was wel spannend!! Daarna nog Jensen gezien dat was wel leuk! Van mij mogen ze nog wel zo'n na aflevering doen, das altijd leuk. Maar weet ook niet of dat komt. En dan maar snel met ANT 5 beginnen!
|
|
|
Post by Boot on Mar 30, 2006 9:21:45 GMT 1
ik had het idee dat Naima wat dikker was geworden, bij jensen...
ze krijgen zoon media training toch? daar hadden ze zeker gezegd dat Naima niet mocht zeggen op tv dat ze Keenyah niet zo vet vond
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Mar 11, 2007 11:59:07 GMT 1
Ik vond Kahlen wel leuk toen. 't was toen me favo. ;D mja, ik kan héél soms kijke, soms is er dan op die tijd op tv bv een goeie film bezig
|
|