|
Post by Peter on Mar 3, 2006 13:56:54 GMT 1
Ik vind ANTM zo giga leuk ;D ik heb alle afleveringen gezien nouw ja de eerste drie van dit seizoen niet of hoeveel ook, de eerste aflevering die ik zag was dat het meisje eruit werd gestemd dat zo'n supersweet kindje heeft. maar die had ik al een half jaar van te voren gezien omdat ik die gedownt had. Kahlen vind ik echt het lekkerst Kahlen gaat nu echt helemaal los, ze durft het gewoon en ze kan het gewoon. En hoe ze maandag weg huppelde enzo toen ze op die krokodil viel, haha ik lag dubbel =P ik lig wel vaker dubbel om zo'n rare acties, netzoals JD helemaal over TB heen ging om passie voor te doen XD (ben btw nu zo'n 40 slechtste sexsongs gehost door JD aant kijken ) Verder weet ik ook al wie gaat winnen, ik baal er best wel van maar ik weet het ook al zo'n half jaar ofzo. netzoals eva zou winnen dat wist ik ook al van te voren, maar dan toch koppig blijven hopen dat er iemand anders wint maar bij de anderen wist ik het niet, en dat wil ook houden voor de komende voortzettingen.
|
|
|
Post by Boot on Mar 7, 2006 9:28:22 GMT 1
dus, gister is Christina eruit gegaan.... Ik had het wel verwacht iemand moest er toch uit... Ik geloof best dat ze heel aardig en vriendelijk en warm is, en ik vond haar foto's wel mooi, een beetje eng misschien, met die blauwe ogen.
Nu zijn alleen Kahlen Brittny Naima en Keenyah nog over... Ik vind dat Britnny er nu uit moet...
Keenyah heeft wel winnaars mentaliteit.
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 7, 2006 17:04:13 GMT 1
Ja was het er ook wel mee eens dat Christina er uit moest...Ik persoonlijk vond haar een van de mindere! Vooral die foto van gister vond ik echt niet mooi... Ja die Keenyah heeft misschien wel een winnaars mentaliteit, maar ik weet niet, ze doet niet echt haar best lijkt het wel, en dat eten van haar... Ja die Brittany is wel leuk vind ik, maar ze weet ook niet altijd wat ze zegt...Zegt ze eerst van, ben niet meer zo van het drinken en het feesten, ff later bij dat etentje ging ze er weer flink op los Maja...Ik ben een Kahlen fan
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 7, 2006 20:16:36 GMT 1
Ik hoop ook dat Kahlen wint. Zij is echt het leukst! En als zij het niet wordt dan hoop ik Naima. De andere twee vinnik niks.
|
|
|
Post by Peter on Mar 8, 2006 16:30:45 GMT 1
Kahlen: Leuk ^^ ik vond haar foto van gister wel heel mooi, leek op zo'n engeltje Brittany: Opzich wel leuk, alleen zo'n druk persoon en die heeft een eerst-doen-dan-denken mentalitiet Naima: Opzich ook wel leuk, alleeen ze is zo niet persoonlijk Keenyah: Ik vind het maar een raar persoon, ik vind haar ook raar gedragen, ze denkt ook dat ze alles is volgens mij
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 11, 2006 14:23:40 GMT 1
Ik moest laatst zo lachen om het feit dat Keenyah als Olifant moest...
Ze heeft ook wel echt een buikje, en achter de rug van Tyra om, vreet ze gewoon verder...vind haar zo vervelend
|
|
|
Post by kiwi on Mar 12, 2006 19:10:41 GMT 1
Ze heeft ook wel echt een buikje, en achter de rug van Tyra om, vreet ze gewoon verder...vind haar zo vervelend en als je iets egt super graag wil hou je daar wel rekening mee... Als je iets te dik word ofzo... maja bij mode ben je snel te dik en ik von bij Christina atlijd van die enge ogen had
|
|
|
Post by Peter on Mar 14, 2006 17:03:30 GMT 1
dat kan he gisteren ging britany uit vond ik wel jammer ik had liever keenya zien gaan ik moet haar echt niet weet ze niet eens of NM dood is of niet en toch gaan huilen
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 15, 2006 0:24:31 GMT 1
Ja echt verschrikkelijk. En dan maar roepen dat alleen zij zwart was en dat ze boos was dat Naima die sleutel kreeg terwijl Naima ook gedeeltelijk zwart is
Bah Bah wat een stom wijf
Na ja, ik weet toch al wie er gaat winnen
|
|
|
Post by Boot on Mar 16, 2006 11:06:26 GMT 1
omg jullie hebben zo gelijk... wat een domme drol is die Keenyah toch... Elk 'zwart' persoon weet toch dat nelson mandela leeft... uberhaupt ze weten alles over nelson mandela... Echt super slecht... en de hele tijd van... ja ik ben thuis... blablabla...
om te kotsen
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 17, 2006 11:08:51 GMT 1
Vind Keenay ook echt zwaar irritant!Wat kan die zich aanstelen zeg. Ik hoop echt gewoon niet dat zij gaat winnen! Mijn favo is nog steeds Kahlen!
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 19, 2006 12:11:39 GMT 1
Ik heb gister de herhaling pas gezien enja, wat kan ik nog zeggen...Die Keenyah is echt een domme doos !! Iedereen over de hele wereld, die een beetje ontwikkeld is weet dat Nelson Mandela nog wel of niet leeft !! Van mij had zij er echt uitgemogen Wist wel dat Brittany niet zou gaan winnen maar vind het toch wel jammer dat ze eruit is, kon altijd wel om haar lachen Jammer dat het alweer bijna afgelopen is...
|
|
|
Post by sunflower on Mar 19, 2006 13:03:47 GMT 1
Wist wel dat Brittany niet zou gaan winnen maar vind het toch wel jammer dat ze eruit is, kon altijd wel om haar lachen Haha, inderdaad! Ze is altijd zo aanwezig en doet zo lekker maf!
|
|
|
Post by kiwi on Mar 20, 2006 15:59:52 GMT 1
Dus alleen Naima en keenyah kahlan zitte ernog in ?? ofnie
|
|
|
Post by sunflower on Mar 20, 2006 17:50:28 GMT 1
Ja, dat klopt. Vanavond is de finale! Heb echt zin om te kijken, alleen weet ik al wie er gaat winnen. Ik kon het echt niet laten om dat eventjes op te zoeken
|
|