|
Post by Rianne on Feb 17, 2006 14:56:24 GMT 1
Ik begrijp daarom ook niet dat Tyra zo boos op Tiffany werd. Als Tyra een beetje had nagedacht over het lachen van Tiffany, dan had ze begrepen dat het gewoon zelfbescherming en stoerdoenerij van Tiffany was. Aan de andere kant, er werd zoveel moeite voor haar gedaan, als je dan een lacherig meisje als bedankje krijgt. Hoe zou jij je dan voelen? Ik zou ook pisnijdig worden
|
|
|
Post by kiwi on Feb 19, 2006 10:07:50 GMT 1
Ik von ook da tyra gelijk had over , dat Tiffany alleen mee deej voor haar oma en haar zoontje en niet egt voor haarzelf... En Tyra komt zelf ook uit de Getto en kijk waar ze nou is dus da kun je nie gebruiken als smoesje....Als ze het egt had gewilt wa het haar wel geluk........ En ik denk ook dat Tiffany had kunne winnen ..........
|
|
|
Post by sandrawegman on Feb 19, 2006 17:57:13 GMT 1
Ik heb even een vraagje tussendoor aan Kiwi:
Ik heb vaak erg veel moeite met het lezen van jouw stukjes en moet ze vaak meerdere keren lezen om ze te begrijpen, omdat er zo veel fouten in staan.
Niet boos worden hoor, maar heb je problemen met de Nederlandse taal of is het gewoon een grapje?
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 20, 2006 17:07:25 GMT 1
Heb het net pas gekeken omdat ik het opgenomen had... Ja wat kan ik hier nog over zeggen... Ben het wel eens met Laura Tiffany had echt een attitude van hier tot tokio, en met zn attitude kom je er niet! Voor iemand die uit de ghetto's komt zou je toch verwachten dat je zn kans met beide handen aanpakt, maar ze heeft het gewoon zelf verneukt! Tyra was echt niet alleen zo boos omdat ze moest lachen, maar gewoon van hoe ze was en hoe ze zich gedroeg! Toen ze die tekst moesten oplezen bv begint ze meteen zo van: 'Ja dat kan ik niet' Hoe weet je dat nou als je het niet eens probeert ?! Ze kan dan wel onzeker zijn, maar als je dan zo onzeker bent, wat doe je je eigen dan zelf aan en waarom begin je dan aan zn programma :S O ja, toen Naima mocht uitkiezen wie er mee mocht naar die diamanten zeg maar, zag je hoe Tiffany reageerde? Meteen zo van, ja waarom kiest ze hun nou in hemelsnaam... Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar ik ben blij dat ze eruit is!
|
|
|
Post by Boot on Feb 21, 2006 8:39:34 GMT 1
dus.... nu is tatiana eruit... ik denk dat ze er op zich zelf ook wel blij mee is. ze leek niet echt op haar plaats in het huis, ze was erg ongelukkig... en ze kon mooie foto's maken ze red het ergens anders ook wel...
ik moet zeggen dat ik haar maar chagerijnig vond...
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 21, 2006 19:09:05 GMT 1
Tatiana is er toch nog helemaal niet uit
|
|
|
Post by sunflower on Feb 23, 2006 16:18:02 GMT 1
Jawel toch, zij was toch het meisje wat er afgelopen maandag eruit ging? Zij was toch degene die zich niet thuis voelde in het huis en niet echt vriendinnen daar had?
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 23, 2006 19:06:16 GMT 1
Rebecca was dat meisje die zich niet thuis voelde...En die is er afgelopen maandag uitgegaan, samen met Tiffany!
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Feb 23, 2006 20:50:43 GMT 1
Lionhart volg je niet per ongeluk de herh ofzo, want tiffany en Rebecca waren er vorige week uit gegaan (zie zo beetje alle voorgaande post maar)
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 26, 2006 9:59:09 GMT 1
Ach, je het helemaal gelijk! Omdat ik 2 weken geleden in het ziekenhuis lag kon ik het niet zien op maandag...En sinds ik terug ben kijk ik het op zaterdag!
Maja...foutje moet kunnen ;D
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 27, 2006 19:52:12 GMT 1
Ja was het er wel mee eens dat Tatiane eruit moest... Ik zal het vanavond maar kijken om misverstanden te voorkomen
|
|
|
Post by kiwi on Feb 28, 2006 11:47:39 GMT 1
Goede keus dat michelle der uit is , maar keenyah had er ook wel uitgemogen
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 28, 2006 12:26:18 GMT 1
Tog wel jammer dat michelle der uit is maar tog wel goede keus Urgh die lelijkerd! Ben blij dat ze weg is. Begreep nooit wat ze er uberhaubt deed.
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 28, 2006 15:24:39 GMT 1
Nou ik heb het gister gekeken hoor, om misverstanden te voorkomen Vond het wel een leuke aflevering...Was voor hun wel vet dat ze naar afrika mochten ;D Ik vind het toch wel jammer dat Michelle eruit is...Maja, nix aan te doen! Die Brittany is echt relaxt, die is echt prettig gestoord ;D Ik wil daar wel eens een keer mee stappen als dat ff zou kunnen Maar kan me wel voorstellen dat de andere zich af en toe aan haar ergeren.. Maaruh, ik erger me af en toe toch wel aan Tyra... Zij denk dus echt alsof ze alles is enzo, maja dat komt dan misschien omdat zij de bedenker is van het programma ! Maar ik vind haar af en toe zo nep...dan denk ze dat ze alles is maar dat is dus absoluut niet vind ik dan !! Maja, is mijn mening... Maar Kahlen is tog wel mijn favoriet geworden, zij is echt de enigste die haar zelf blijft vind ik, en in de vorige aflevering had ze het echt moeilijk en dan heb ik er alleen maar respect voor dat zij die fotosessie toen nog had gedaan...Ga jij maar in een graf liggen als je net hebt gehoord dat er een vriendin van je is overleden! Ze moeten een keer zoiets voor jongens maken, doe ik wel mee...Whahahaha ;D
|
|
|
Post by salesia on Mar 1, 2006 21:11:40 GMT 1
Michelle is eruit he... best jammer, maar toch een beetje te mannelijk lichaam, net iets te gespierd eik Naima is best goed..
|
|