|
Post by Boot on Feb 2, 2006 8:11:58 GMT 1
Ja idd, ik kreeg er ook jeuk van... net als toen we vroeger op de basisschool het hoofdluizen praatje krgen, dan moest ik ook altijd jeuken... of tijdens die viese scvene in king kong overal jeuk... maar goed back on topic
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 2, 2006 14:40:24 GMT 1
Ik had het maandag voor het eerst gekeken...
Iemand zei namelijk dat bij een van de deelnemers stukjes huid wegrotte zeg maar....Ik dacht dat moet ik zien...maar sorry hoor, wat een vreselijk programma... Vooral die Tyra die het dan presenteert, wat kan ik me daar aan ergeren!
Maja ben dan ook maar een jongen ;D
|
|
|
Post by Boot on Feb 2, 2006 21:12:34 GMT 1
haha, als een jongen zou ik denken dat je ANTM een leuk programma vind... met al die mooie vrouwen en nuts
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 3, 2006 10:22:33 GMT 1
Ja ok, sommige van die modellen mogen er best zijn... Maar nuts zeg, wat een verwende nesten zijn het! Je zag aan het begin van deze aflevering ook nog zn stukje van een aflevering daarvoor...Zij is er nu uit maar er zat dus nog zn donkere in zeg maar om het netjes te zeggen...**** he, wat had die een attitude zeg! Toen zij er in zat keek ik nog niet, maar ben blij dat die eruit is! Maar ik denk dat ik maandag toch weer ga kijken ;D
|
|
|
Post by Boot on Feb 7, 2006 7:30:48 GMT 1
Dus Llyvy is er uit... dat vind ik zelf wel jammer, ik vond het een aardig meisje en ze was zo appart... ze had het best kunnen worden waren het niet dat de foto's niet zo mooi waren ( dat vind ik wel meevallen maar ja wat weet ik er nou van ) Kahlen der foto was heel erg verassend en ook erg mooi, en die van Naima mijn favoriet... die vond ik minder ze keek zo... gadsie ik denk wel dat Naima gaat winnen...
|
|
|
Post by Darth Yotho on Feb 7, 2006 8:05:45 GMT 1
Naima is de winares Bo ... Ik vondt het ook wel een beetje jammer dat Iluvy eruit moest maja ze was zelf het minst conforabel en O.K met zichzelf ... Ja dus het is aan de ene kant een beetje eigen schuld want ze kon sexie genoeg zijn ... en zij kon dat woord niet bij zichzelf passen wel jammer ... Maja verder Kahlen wow die is echt 2 cute en knap ..... Zij mag van mij echt wel een finale plek of zelf winnen ... zo kan ik langer van haar genieten ... ;D Verder was Brittany echt tegek zeg ... en die Photoshoot van volgende x de meisjes in lingerie ... en dat kussengevecht ... Kahlen ... En ben ook wel benieuwd op wie Tyra zo uitvalt ...
|
|
Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Feb 7, 2006 10:38:14 GMT 1
Ik vond dat Brittany zich echt achterllijk gedroeg. Ze was altijd een favoriet van me, maar nu vind ik haar echt niet meer leuk. Lluvy vond ik echt lelijke foto's hebben..ze heeft meerdere kansen gehad maar het bleef niks, dan vind ik het nu wel terecht dat ze eruit is.
Ik vind Kahlen ook het leukst, en Rebecca vind ik ook wel leuk.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 7, 2006 20:38:15 GMT 1
Ik vond eerst noelle het leukste
Nu gaat mijn voorkeur uit naar Rebecca, maar ik vind Tatiana ook wel iets hebben
Naima vind ik heel apart...en ze is ook erg mooi. Echt een model vind ik, maar niet de mooiste van de groep...
|
|
|
Post by Boot on Feb 14, 2006 8:13:27 GMT 1
dus... tiffany en rebecca zijn eruit...
ik vind het wel raar dat ze 2 meiden tegelijk eruit gooien, vraag me af of ze dan niet in de knoop zouden komen met het schema enzo.... maar goed
Tyra werd intens boos op Tuffany omdat ze lachte toen ze eruit was gegooid, dat vond ik totaal onterecht.
ik zou zeker ook niet huilen als ik verlies, en dat meisje klomt recht uit de getto, dan ga je niet staan janken als je uit een wedstreid gaat...
maar ja
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Feb 14, 2006 18:33:27 GMT 1
Dat meisje kwam rechtstreeks uit de ghetto ja en kreeg de kans van haar leven. Wat doet ze vervolgens? Op iedereen kankeren dat ze haar zo veroordelen en dat niemand in haar geloofd. Zij veroordeelde zichzelf en geloofde niet in haar zelf maar gaf de schuld altijd aan een ander. Dus ik vond het volkomen terrecht dat Tyra zo tekeer ging!! En daarbij wat je ook mee maakt, niks geeft je het recht om je zo te misdragen.
|
|
|
Post by Boot on Feb 15, 2006 16:19:45 GMT 1
ja ze was nogaal een zeikerd... ze had het gevoel iedereen tegen haar was. Sja ze heeft veel meegemaakt daar word je niet echt beter van.
maar ze misdroeg zich niet, ze geloofde niet inzichzelf! ze lachte omdat ze eruit was... en daar werd Tyra boos over... dat snap ik niet
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Feb 15, 2006 19:22:00 GMT 1
Haar oma heeft een tijd in het donker gezeten omdat ze haar laatste geld uitgaf aan badpakken voor haar die ze nodig had voor de audities voor ANTM ipv aan de electriciteits rekening. Iedereen thuis heeft krom gelegen voor haar en zij stopt er gewoon mee en lacht erom alsog het niks is. En als je zoveel meemaakt zou je er juist beter van moeten worden. Het is gewoon een onvolwassen, onverantwoordelijke egoistische muts die uiteindelijk niks van haar leven wil maken. Ze had het toch allemaal zo slecht? Nou krijgt ze een kans op beter en dan wijst ze dat af. Dat kind weet gewoon niet wat ze wil...
|
|
|
Post by Darth Yotho on Feb 16, 2006 12:49:53 GMT 1
Nou Laura dat ene moet je terug nemen ... dat ze een muts is die zelf niets doet ... Ik keek op de site van ANTM en daar hadden ze een filmpje van de rode loper aflevering ... een feest dat altijd na ieder Seizoen wordt gehouden ... en daar zag je ook Tiffany die ik helemaal niet meer herkende, echt MEGA supermodel, ze zag eruit als Tyra, maar dan op Tiffany haar manier ... En Noëlle zei al zo van "Niemand van ons 10 meiden kan zeggen dat we na de eliminatie stil op de bank hebben gezeten. We zijn allemaal druk bezig geweest met contracten, series, fotoshoots ed. We zijn allemaal wel ergens aan de bak (werk) gekomen ... " tot zover Noëlle ... Ook schijnt Brita in een serie te hebben gespeeld voor 5 aflevering of minder ...
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Feb 17, 2006 11:11:46 GMT 1
Dat weet ik. Maar het ging over het moment dat Tyra zo tekeer ging en op dat moment was ze wel zo! Wat ze met die kritiek gedaan heeft is hier dus niet van toepassing.... Maar blijf erbij, ze had het haarzelf een stuk makkelijker kunnen maken door van het begin af aan gemotiveerd te zijn. Girl make up your mind!!!
|
|
|
Post by sandrawegman on Feb 17, 2006 12:40:42 GMT 1
Ik zie het gedrag van Tiffany toch wel wat anders. Volgens mij gedroeg ze zich zo vanwege haar eigen onzekerheid. Ze was gewoon bang dat ze niet goed genoeg zou zijn en dat ze gekwetst zou worden. Daarom wilde ze zich beschermen tegen alle kritiek en tegen de kans dat ze er uit gestuurd zou worden. Ze dacht dat als ze zich er niet te veel op zou verheugen, dan zou ze ook niet zo gekwetst zijn als ze weggestuurd zou worden.
Wat betreft dat lachen bij het weggestuurd worden, dat was geen echt lachen, ze was niet blij of zo, ze deed gewoon onverschillig en stoer. Ze wilde niemand laten zien dat ze het wel erg vond en dat ze wel gekwetst was. Dat is volgens mij ook logisch als je uit een gheto komt, want daar kun je je gevoelens nooit laten zien, daar moet je stoer zijn om te overleven.
Ik begrijp daarom ook niet dat Tyra zo boos op Tiffany werd. Als Tyra een beetje had nagedacht over het lachen van Tiffany, dan had ze begrepen dat het gewoon zelfbescherming en stoerdoenerij van Tiffany was.
|
|