|
Post by Rianne on Mar 20, 2006 19:17:39 GMT 1
dan moet ik je toch teleurstellen, vanavond is er zo'n soort van flashback aflevering, van wie er allemaal in hebben gezeten enzo
|
|
|
Post by Boot on Mar 21, 2006 15:07:08 GMT 1
ik wist niet dat dat zou komen maar ik vond het wel leuk. haha Kahlen vind ik ook wel leuk hoor na Naima is zij mijn favoriet... maar nu moeten we wel nog een week wachten op de ontknoping... dat is wel jammer, ik wist alleen al wie er ging winnen maar goed.... nigel was wel hot in dat uniform zeg
|
|
|
Post by Rianne on Mar 21, 2006 17:17:42 GMT 1
weet iemand hoe laat het volgende week komt, want volgens mijn nieuwe tv gids komt het volgende week niet op maandagavond
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 21, 2006 17:23:40 GMT 1
Ja ik vond het ook wel leuk om te zien ;D Heb namelijk niet van begin af aan gekeken...Keek sinds die aflevering waarin Michelle last had van haar gezicht zeg maar... Die aflevering waar Rebecca flauw viel had ik dus niet gezien...Man, dan moet schrikken zijn geweest voor de rest !! Ik had Kahlen ook wel willen leren wat passie is Maja...was verder dus wel leuk om te zien in ieder geval En ik weet btw ook al wie er gaat winnen, maar vind dat niet zo erg...
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 21, 2006 19:45:59 GMT 1
vond het opzich wel leuk om te zien.. had zo nu en dan afleveringen gezien, en kon ik bepaalde linken niet leggen, maar nu snap ik het helemaal !
|
|
|
Post by Rianne on Mar 22, 2006 7:29:49 GMT 1
Wat ik altijd jammer vindt met dit soort dingen, is dat in de reclame gezegd wordt dat er allemaal nieuwe beelden zijn. Terwijl je in de aflevering zelf maar 4, hooguit 6 nieuwe dingen ziet
|
|
|
Post by Peter on Mar 23, 2006 10:01:40 GMT 1
ik keek het sinds de afleverling dat noelle eruit was gestemd en dat was ook de aflevering waar ze die got-milk-reclame moesten doen en dus ook de aflevering van michelle's huidprobleem maar die had ik al ergens in juni gezien, want ik had die gedownload
|
|
|
Post by Peter on Mar 27, 2006 20:04:03 GMT 1
HELPWanneer komt nouw ANTM op tv
|
|
|
Post by Rianne on Mar 27, 2006 20:09:14 GMT 1
volgens teletekst en internet gewoon vandaag om half 10
|
|
|
Post by Peter on Mar 27, 2006 20:10:06 GMT 1
ow... bij mij op teletekst staat beauty and the nurd en in de gids ook
|
|
|
Post by kiwi on Mar 27, 2006 21:27:29 GMT 1
Naima heeft gewonnen ;D egt zielig voor kahlen zij was ook kei goed
|
|
|
Post by Rianne on Mar 28, 2006 12:53:36 GMT 1
weet er iemand of er nog zo'n aflevering komt over wat ze na dit programma zijn gaan doen???
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 28, 2006 13:25:38 GMT 1
Nee volgens mij komt er niet zn programma... Finale was wel leuk Maar ik kon de jury niet egt meer volgen, dan zeiden ze weer dat, en dan weer dit...dan was Kahlen weer beter, dan weer Naima... Ik vond Kahlen in ieder geval beter, ik vond die foto's van haar egt mooier Maar ik vertrouw het niet...Want het moment waarop hun egt besloten zeg maar, wie er gewonnen had zonden ze niet uit...Tyra vond Naima het beste, en volgens mij telt haar stem het zwaarste...En dat dan die stemmen van die anderen niet zo tellen zeg maar!! Maja, dat heb je altijd met dit soort programma's, wat er allemaal achter de schermen gebeurt...We zullen het nooit weten! Maar was wel leuk dat Naima daarna in Jensen was, was leuk om te zien Nou maar wachten wanneer ze hier met serie 5 beginnen...
|
|
|
Post by Annika on Mar 28, 2006 14:06:48 GMT 1
Hmm, ook al wist ik eigenlijk al dat Naima ging winnen, gezien het commentaar dacht ik eigenlijk dat ze Kahlen gingen kiezen.. Maarja, het maakt mij niet zo veel uit.. Vond het een beetje vaag dat Tyra die foto van Kahlen zo af zat te kraken, maar oké.. Naima doet me ergens wel een beetje denken aan Eva eigenlijk... Ben ook benieuwd wanneer de 5e komt! Kom maar op!
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 28, 2006 15:25:43 GMT 1
Ja dat vond ik dus ook al zo vaag, dat Tyra die foto van Kahlen zat af te kraken, terwijl de rest hem allemaal kei mooi vond, nog mooier dan die van Naima...Maja, zoals ik al zei, ik vertrouw het dus niet helemaal!! Btw...Ik had net op een site van Kahlen gelezen dat haar favoriete serie The O.C. is!! Ze was mijn favo en ik wist dat ze goed was maar dit slaat alles...RESPECT girl ;D
|
|